Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο e- επιχειρείν

Γρηγόρης Π. Χονδροκούκης

ISBN
978-960-7996-19-0
Σελίδες
416
Κωδικός Ευδόξου
4278
Image-empty-state.png

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και είναι μία ταχύτατα ανερχόμενη «δύναμη» που περιγράφει πλήρως τη διαδικασία της αγοράς - πώλησης και ανταλλαγής προϊόντων καθώς και πληροφοριών με τη βοήθεια του διαδικτύου.<br /> Το ηλεκτρονικό εμπόριο πέρασε στο διαδίκτυο με της εισαγωγή των λογισμικών φυλλομετρητών (browser) για την πρόσβαση στο παγκόσμιο ιστό (www) το 1993. Έτσι, κάποιοι από τους επιχειρηματικούς διαμεσολαβητές υποκαθίστανται από τα ηλεκτρονικά μέσα και συνεπώς οι τιμές των περισσοτέρων εμπορευμάτων και προϊόντων είναι χαμηλότερες με την ευκολία της σύγκρισης στον κυβερνοχώρο.<br /> Για να κατανοήσει κάποιο άτομο σήμερα τη δημοτικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αρκεί να εξετάσει το σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον και τις πιέσεις που αυτό δημιουργεί στις επιχειρήσεις και τέλος τον δυνητικό του ρόλο.<br /> Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του ηλεκτρονικού εμπορίου, το Internet, το Intranet, το Extranet, το λιανικό εμπόριο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι καταναλωτές στο Internet, η διαφήμιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, Β2Β ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών, στρατηγικός σχεδιασμός και υλοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, δημόσια πολιτική - νομικά και ηθικά ζητήματα, - βασικές αρχές του διαδικτυακού μάρκετινγκ, βασικές αρχές στρατηγικής, η νέα πραγματικότητα της ψηφιακής οικονομίας - στρατηγικές και μοντέλα, στρατηγική στο e-business - σχεδιασμός και υλοποίση επιχειρηματικής κίνησης.